Transport si retururi

Toolmag.ro (toolmag.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Fan Courier, Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de valoarea comenzii

    1,00 RON … 1.000,00 RON   →   20,00 RON
    1.000,00 RON sau peste   →   0,00 RON

Livrarea se va face prin curierat rapid ( FAN Courier ).
Pentru comenzi mai mici de 1000 lei costul transportului este de 20,00 lei .
Pentru comenzi mai mari de 1000 lei transportul este gratuit.
Aceste tarife sunt valabile pentru localitatile unde curierul are sedii, pentru toate celelalte localitati beneficiarul va suporta cheltuieli suplimentare de transport in valoare de 0.95 lei/km, suma ce va trebui achitata curierului in momentul predarii coletului.
 Consultati site-ul www.fancourier.ro pentru a afla daca in localitatea dvs. exista sediu FAN Courier.  

Termenul de livrare obisnuit al produselor aflate in stoc se incadreaza intre 24 si 72 ore din momentul inregistrarii comenzii.
Pentru produsele care nu sunt in stoc, termenul de livrare variaza intre 7- 60 zile lucratoare.
 Valoarea platita de client in cazul unei comenzi se compune din valoarea produselor comandate si a cheltuielilor de expeditie aferente.
In eventualitatea in care pretul unui produs sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in baza de date, respectiv au fost gresit afisate in cadrul magazinului, iar livrarea nu s-a efectuat inca, societatea isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. 


Cum puteți anula o achiziție

Conform OUG 34/2014 aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.
Trebuie să îl informați pe comerciant cu privire la decizia de anulare a achiziției.

OUG 34/2014 ARTICOLUL 9
Dreptul de retragere
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13
alin. (3) şi la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată deconsumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.
(3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.

Taxele de transport cad in sarcina cumparatorului.
Toolmag.ro vă va returna banii în termen de 14 zile de la primirea cererii dumneavoastră de anulare a comenzii. Rambursarea poate întârzia în cazul în care comerciantul nu a primit produsele înapoi sau cel puțin dovada că le-ați trimis.